Nové
Tento produkt již není na skladě
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
AUTHOR Sector 29 2017
Sector, právě toto jméno je dlouhá léta spojeno se závodními tratěmi a jeho devětadvacítková varianta je nekompromisním strojem, jenž zvládne pokořit extrémně prudká stoupání, příkré sjezdy, dokáže být rychlý a až nečekaně pohodlný. Zásluhu na tom má poslední generace velmi lehkého karbonového rámu, u nějž nelze přehlédnout průhyb sedlové trubky, výrazně zkrácenou zadní stavbu a v neposlední řadě obloukovou klenbu zploštělé horní trubky, plynule přecházející v minimalistické sedlové vzpěry. Toto je recept na pohlcení rázů přicházejících od terénu, jichž je jezdec ve velké míře ušetřen.Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
| Barva | karbon/červená |
| Velikost | 21" |
| Rám | AUTHOR B karbon monocoque 29" |
| Objímka | AUTHOR (34.9) |
| Přední vidlice | FOX 32 Float SC 29 100 Remote vzduchová dálkově uzamykatelná 15 mm pevná osa 1.5" tapered sloupek (100 mm) |
| Hlavové složení | AUTHOR Integrated 1.5" tapered |
| Řidítka | RITCHEY WCS Flat 10° 700 mm |
| Převodník | SHIMANO XT 38-28 zubů 170 / 175 mm kliky |
| Středové složení | SHIMANO BB-MT800 BB unit |
| Přesmykač | SHIMANO XT (34.9) |
| Měnič | SHIMANO XT "clutch" |
| Řazení | SHIMANO XT (22) |
| Vícekolečko | SHIMANO M7000-11 11-42 (11) |
| Řetěz | SHIMANO HG601 |
| Náboje | MAVIC Crossride Light 29 zapletená kola 24 děr 15 x 110 mm přední pevná osa 12 x 142 mm zadní pevná osa |
| Brzdy | SHIMANO SLX kotoučové hydraulické (6" kotouče) |
| Brzdové páky | SHIMANO SLX |
| Paprsky | MAVIC |
| Přední plášť | VITTORIA Barzo kevlar 29" x 2.10" |
| Zadní plášť | VITTORIA Barzo kevlar 29" x 2.10" |
| Držátka | AUTHOR Pro Lock |
| Představec | RITCHEY WCS 4-Axis |
| Sedlovka | RITCHEY Comp Carbon (31.6) |
| Sedlo | PROLOGO Nago Evo X10 |
| Počet rychlostí | 22 |
| Váha | 10,7 kg / 19" |
Sector, právě toto jméno je dlouhá léta spojeno se závodními tratěmi a jeho devětadvacítková varianta je nekompromisním strojem, jenž zvládne pokořit extrémně prudká stoupání, příkré sjezdy, dokáže být rychlý a až nečekaně pohodlný. Zásluhu na tom má poslední generace velmi lehkého karbonového rámu, u nějž nelze přehlédnout průhyb sedlové trubky, výrazně zkrácenou zadní stavbu a v neposlední řadě obloukovou klenbu zploštělé horní trubky, plynule přecházející v minimalistické sedlové vzpěry. Toto je recept na pohlcení rázů přicházejících od terénu, jichž je jezdec ve velké míře ušetřen.