Nové
Skladem u dodavatele
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
AUTHOR Aura XR4 2023-24
Jeden ze základních gravelových modelů značky. Author Aura XR4 je zkonstruována tak, aby svému uživateli nabídla podobné jízdní vlastnosti a zážitky z jízdy po šotolinových cestách jako jeho dražší sourozenci. Toho je docíleno použitím lehkého 3× zeslabovaného duralového rámu a celokarbonové přední vidlice. Tento velice kvalitní základ je osazen dostupnějšímiPříjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Barva | béžová-matná/černá |
Velikost | 50 |
Rám | triple butted dural 6061 |
Objímka | AUTHOR (31.8) |
Přední vidlice | AUTHOR karbonové nohy, duralový sloupek 1.5" tapered |
Hlavové složení | PRESTINE Integrated 1.5" tapered |
Řidítka | PROMAX 420 / 440 / 460 mm |
Převodník | SHIMANO GRX 600 46-30 zubů, 172.5 / 175 mm kliky |
Středové složení | SHIMANO BB-RS500 BB unit |
Přesmykač | SHIMANO GRX 400 |
Měnič | SHIMANO GRX 400 |
Řazení | SHIMANO Tiagra (20) |
Vícekolečko | SHIMANO HG500-10 11-34 (10) |
Řetěz | KMC X10 |
Náboje | QUANDO Road Disc 12 × 100 mm přední pevná osa, 32 děr |
Brzdy | SHIMANO RS305 kotoučové mechanické (160 mm kotouče) |
Brzdové páky | SHIMANO Tiagra |
Paprsky | nerez ocel 2.0 mm černé |
Představec | AUTHOR dural |
Sedlovka | AUTHOR dural (27.2) |
Sedlo | AUTHOR Guru |
Počet rychlostí | 20 |
Ráfky | JALCO SRD 21 32 děr |
Pláště | PANARACER Gravel King SK Sport 700 × 38c |
Hmotnost | 10,8 kg / 54 cm |
Omotávky | AUTHOR semiš / gel |
Jeden ze základních gravelových modelů značky. Author Aura XR4 je zkonstruována tak, aby svému uživateli nabídla podobné jízdní vlastnosti a zážitky z jízdy po šotolinových cestách jako jeho dražší sourozenci. Toho je docíleno použitím lehkého 3× zeslabovaného duralového rámu a celokarbonové přední vidlice. Tento velice kvalitní základ je osazen dostupnějšími komponenty od japonského Shimana – gravelová sada GRX 400 je zde doplněna silničními pákami Tiagra a mechanickými kotoučovými brzdami. Jako u všech našich gravelových modelů nechybí montážní otvory na nosič a blatníky. Kolo je svými parametry určeno spíše na sportovně rekreační ježdění, nikoliv ostré závodní nasazení. Samozřejmě i zde je možná úprava jízdních vlastností prostřednictvím výměny plášťů. Záleží na každém jezdci, jakou tvář vtiskne svému stroji – úzké hladké pláště pro sportovní jízdu na silnici, širší s hrubším vzorkem na komfortní jízdu po gravelových cestách. Pomocí podložek pod představcem a jeho otočením lze jednoduše nastavit výšku kokpitu – od agresivního sportovního posedu až po vzpřímený.